دستور پزشکیان به برخی از وزرا برای همکاری با شهرداری تهران-راهبرد معاصر
جایزه نوبل فیزیک ۲۰۲۴ به دو پژوهشگر هوش مصنوعی از آمریکا و کانادا رسید رئیس شورای اسلامی نصیر شهر به اتهام فساد مالی دستگیر شد + توضیحات یک منبع آگاه معرفی ۶ عضو جدید هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه هشدار زرد هواشناسی در پی ورود سامانه بارشی جدید به کشور دادستانی تهران علیه زینب موسوی و پدرام سلطانی اعلام جرم کرد افزایش کلاهبرداری به روش اسکیمر؛ هشدار پلیس فتا معاون وزارت بهداشت: سرانه مصرف دارو در ایران کمتر از ۶۰ دلار است «مطهره گونه‌ای» به زندان معرفی شد ترافیک در جاده‌های چالوس و هراز سنگین شد مشخصات خودروی برقی نیروی انتظامی + عکس باغ‌وحش صفادشت تعطیل شد | فرار مار، مرگ مارال و آسیب دیدگی توله شیر از شدت گرسنگی + تصاویر دادستان تالش علیه ۳ عضو شورای شهر اعلام جرم کرد حکم ادامه تحصیل مطهره گونه‌ای لغو شد ماجرای فرار حیوانات از باغ وحش صفادشت چه بود؟ فوت ۱۱ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در همدان | ۵ نفر بازداشت شدند

دستور پزشکیان به برخی از وزرا برای همکاری با شهرداری تهران

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت حمایت دولت از اقدامات صورت گرفته برای توسعه استفاده از تاکسیهای برقی گفت: دکتر پزشکیان هم علاقه‌مند به تداوم تلاش‌های دولت قبل است و به چند تن از وزرا دستور داده‌ تا با شهرداری تهران در این زمینه همکاری کنند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 08
کد خبر: ۲۵۹۵۷۹

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا نادعلی درباره ضرورت اجرای ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و حمایت از دارندگان تاکسی‌های برقی اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در دولت سابق با انجام همکاری‌هایی در حوزه حمل و نقل عمومی تهران، گام‌های مؤثری در گسترش و بهبود این بخش برداشت.

 

وی ادامه داد: این برنامه‌ها شامل ورود واگن‌های مترو و قرارداد در حوزه تاکسی و اتوبوسهای برقی با چین بود و مشکلات دیوان‌سالارانه در مسیر اجرای این پروژه‌ها با نظارت و دستور مستقیم رئیس‌جمهور حل و فصل شد.

 

سخنگوی شورای شهر تهران تصریح کرد: با شناختی که از دکتر پزشکیان وجود دارد، انتظار می‌رود که روند مثبت همکاری دولت ادامه یابد؛ البته  طبق اظهارات زاکانی، شهردار تهران، پزشکیان هم علاقه‌مند به تداوم این تلاش‌هاست و به چند تن از وزرا دستور داده‌ تا با شهرداری تهران در این زمینه همکاری کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، این وضعیت برای رانندگان تاکسی‌های برقی چالش‌هایی ایجاد کرده و همکاری وزارت نفت و سایر نهادها ضروری است؛ هدف این است که با همکاری همه‌جانبه مشکلات حل شود و شرایط بهتری برای شهروندان تهران در حوزه حمل و نقل عمومی فراهم آید.

 

نادعلی با بیان اینکه از تمامی وزرا و مسئولانی که می‌توانند کمک کنند، درخواست همکاری داریم، گفت: بهبود شرایط حمل و نقل عمومی در تهران به‌طور مستقیم بر رفاه شهروندان تأثیر خواهد گذاشت و موفقیت در این حوزه دعای خیر مردم را به همراه خواهد داشت.

 

وی یادآور شد: دولت دکتر پزشکیان فرصتی دارد که با ادامه تلاش‌های گذشته، نیازهای مردم در حوزه حمل و نقل را برآورده سازد؛ اهتمام دولت به همکاری‌های لازم در این بخش می‌تواند به نتایج مثبت و ملموسی منجر شود./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار